Motociklu detaļas 23 BMW MOTORCYCLES modeļiem
Lūdzu, izvēlieties sava BMW motocikla modeli
Motociklu detaļu katalogs BMW
No 1923. gada vācu uzņēmums BMW AG ražo BMW motociklus. Tiek izlaisti bezceļu, sporta un ielas motocikli. Ražotnes atrodas dažādās valstīs visā pasaulē, tostarp Vācijā, Austrijā, Ķīnā, Indijā un Taivānā.
Ieskats markas vēsturē
Pirmais motocikls R32 parādījās 1923. gadā un bija aprīkots ar bokserdzinēju, kura darba tilpums bija 500 cm3, savukārt jauda - 8,5 ZS. Šī spēka iekārta kļuva par prototipu daudziem citiem uzņēmuma ražotajiem dzinējiem. Transportlīdzeklis R32 svēra 120 kg un sasniedza ātrumu virs 90 km/h.
30. gadu sākumā BMW motociklus sāka aprīkot ar piedziņas vārpstu. 1935. gadā ražošanā nonāca modeļi R12 un R17. Tiem bija teleskopiskās dakšas, kas aprīkotas ar amortizatoriem. Divus gadus vēlāk viens no šiem motocikliem ar turbopūtes dzinēju un augšējo sadales vārpstu novietojumu tika izmantots, lai uzstādītu pasaules ātruma rekordu - 279,83 km/h. Turpmāko 14 gadu garumā sportisti nespēja to lauzt. 1938. gadā tika uzbūvēts motocikls R71 ar dzinēja gaisa dzesēšanu; tas guva plašu atzinību tālu ārpus Eiropas robežām.
Otrā pasaules kara laikā uzņēmuma ražotnes tika sagrautas, tādēļ 1947. gadā inženieriem nācās izstrādāt motociklus gandrīz no nulles. 50. gados tika izlaisti transportlīdzekļi R67, R67/2, R67/3 un R68 ar 0,6 l dzinējiem. Tiem bija aizmugurējā plunžera piekare, teleskopiskā dakša un hromēta, atklātā piedziņas vārpsta. Vienlaikus tika uzsākta sporta motociklu ražošana: R50/2, R60/2, R69S.
80. gadus iezīmēja oriģinālu inženiertehnisko risinājumu ieviešana. Tostarp BMW motocikli bija aprīkoti ar ABS un elektronisko degvielas iesmidzināšanas sistēmu. 1986. gadā debitēja modelis K100LT, kas ieguva elektriski regulējamu vējstiklu.
80.- 90. gados sākās R, F un K sērijas transportlīdzekļu ražošana; daži no tiem tika ražoti līdz pat 2000. gadu sākumam. Pateicoties uzticamiem dzinējiem un vieglākai aizmugurējai piekarei, šie motocikli joprojām ir ļoti pieprasīti pēcpārdošanas tirgū.
2011. gadā no konveijera nobrauca 2’000’000-ais šīs markas motocikls. Ilgu laiku R 1200 GS bija populārākais šīs markas divu-riteņu modelis: 2015. gadā tika pārdotas 23’681 vienība.
Populāri modeļi
- HP 4 Race;
- S 1000 RR;
- R 1200 GS;
- R 1250 GS;
- F 850 R;
- F 850 GS Adventure;
- K 1600 B;
- K 1300 R.
BMW motociklu priekšrocības
- Lieliska dinamika. 1’000 cm3 četrcilindru vienrindas dzinēju jauda ir aptuveni 200 ZS, kas ļauj sasniegt 100 km/h ātrumu 3,1 sekundes laikā.
- Zems svars. Riteņi un virsbūves detaļas tiek izgatavoti no vieglas oglekļa šķiedras, kas pozitīvi ietekmē paātrinājumu.
- Braukšanas komforts. Dynamic ESA tehnoloģija pārrauga riteņu vertikālo kustību un, ja nepieciešams, regulē amortizatoru darbību.
Tehniskās iezīmes
- Jaudīgi, sešcilindru vienrindas dzinēji. Griezes moments ir 175 N∙m pie 5’250 apgr./min, savukārt dzinēja darba tilpums - 1,6 l. Maksimālā jauda ir 160 ZS; 70% jaudas šis dzinējs sasniedz pie 1’500 apgr./min.
- Braukšanas režīma slēdzis. Tas ļauj pielāgot balstiekārtu, ABS, droseles rokturi atbilstoši kādam no izvēlētajiem režīmiem: lietus, bezceļa, sacīkšu.
- Dinamiskā saķeres kontrole (Dynamic Traction Control). Tā kontrolē dzinēja griezes momentu, novērš priekšējā riteņa izslīdi un samazina motocikla virsbūves sasveri līdz minimumam.
- ABS Pro. Pateicoties šai sistēmai, pat ārkārtas bremzēšanas gadījumā braucēja izvēlētā kustības trajektorija nemainās.
- Inteliģentais ārkārtas zvans (ECALL). Negadījuma gadījumā šī sistēma sazinās ar neatliekamās palīdzības dienestiem.
AUTODOC: tikai kvalitatīvas motociklu detaļas
Mūsu interneta veikals piedāvā augstākās kvalitātes rezerves daļas, kas ir lētas. Šobrīd jūs varat iegādāties BMW motociklu detaļas ar visizdevīgākajiem nosacījumiem un saņemt profesionālu palīdzību pie mūsu klientu atbalsta dienesta speciālistiem.