Bremžu uzlikas / -loki Jūsu motociklam
Lēti pasūtīt motociklu Bremžu uzlikas / -loki
Bremžu uzlikas / -loki — Top motociklu zīmoli
Motocikla Bremžu uzlikas / -loki: vislabāk pārdotie produkti mūsu katalogā
Šīs ir vispirktākās peces no Bremžu uzlikas / -loki kataloga. Plašs labāko zīmolu produktu klāsts palīdzēs Jums izvēlēties Bremžu uzlikas / -loki par izdevīgu cenu un nodrošinās labāko atbilstību Jūsu motociklu.
Motociklu bremžu kluči ir sistēmas daļa, kas ir atbildīga par transportlīdzekļa apstādināšanu. Tās ir plāksnes ar bremžu uzliku uz tām. Piespiežot tos pie diska, rodas berze, kas ir nepieciešama, lai palēninātu riteņa rotāciju.
Motociklu bremžu kluču veidi
Pēc montāžas vietas:
- Priekšējie. To kalpošanas laiks ir 15’000 – 20’000 km.
- Aizmugurējie. Ja tie netiek pakļauti pārmērīgām slodzēm, tie var pienācīgi darboties vairāk nekā 20’000 km nobraukumam.
Pēc pamata materiāla:
- Metāliski. Tie var labi izturēt augstas temperatūras un palīdz notīrīt diskus. Tie ir salīdzinoši lēti, un tiem ir lieliska siltumatdeve. Bremžu uzlikas var saturēt grafītu, sveķus, keramiku un citas sastāvdaļas.
- Ogleklis. Tie ir īpaši izstrādāti motosportam. Tie raksturīga augsta efektivitāte. Lai pienācīgi darbotos, tie ir jāiesilda. Tos var izmantot tikai kopā ar oglekļa diskiem.
Daudzi ražotāji iedala visas komplektējošās daļas vairākās grupās atkarībā no maksimālās (pieļaujamās) temperatūras:
- Līdz 400°C. Tie parasti ir melni krāsoti. Tie ir ideāli piemēroti ikdienas, nevis īpaši ātriem braucieniem pilsētas apstākļos.
- Zem 650°C. Visbiežāk šie elementi ir zaļi krāsoti. Tie ir paredzēti tiem, kas dod priekšroku dinamiskam braukšanas stilam.
- Ne vairāk kā 750°C. Tie ir paredzēti sporta vai apvidus motocikliem. Pirmajā gadījumā tie ir sarkanā vai zelta krāsā, otrā - dzelteni, gaiši zili vai tumši zili.
- Līdz 1000°C. Profesionāli motociklu bremžu kluči sacīkšu braucējiem. Parasti tie ir oranži.
Daži ražotāji norāda berzes koeficientu. Jo augstāks tas ir, jo efektīvāka ir bremzēšana. Šis parametrs var būt šāds:
- C (0,15);
- D (0,15–0,25);
- E (0,35–0,45);
- G (0,45–0,55);
- H (virs 0,55).
Bojājumi un to cēloņi
- Kritiska biezuma samazināšanās. Pirmais tās simptoms ir čīkstoša skaņa, kas nāk no tām. Biežākais tās iemesls ir izmantošana pēc nominālā kalpošanas laika beigām.
- Nevienmērīgs nodilums. Tas notiek bojātu cilindru dēļ. Bojājums izpaužas kā bremzēšanas efektivitātes samazināšanās.
Padomi, kā veikt motociklu bremžu kluču apkopi un nomaiņu
- Nomainiet detaļas, ja to biezums ir samazināts līdz 2 mm. Motocikla rokasgrāmatā varētu būt atrodami precīzāki rādījumi. Turklāt par remonta nepieciešamību liecina pat niecīgākā skaņa, kas nāk no šī mezgla un nav raksturīga tam.
- Ja transportlīdzeklis ir aprīkots ar diviem priekšējo disku mehānismiem, abi bremžu kluču komplekti ir jānomaina vienlaicīgi.
- Iegādājoties detaļas, atcerieties, ka priekšējo un aizmugurējo mehānismu kluči atšķiras viens no otra. Ņemiet vērā, ka tie nav savstarpēji aizvietojami.
- Pēc jauno detaļu uzstādīšanas tām ir nepieciešama iestrāde. Lai to veiktu, vairākas reizes pēc kārtas jānospiež bremžu svira: tādējādi sistēma ātrāk atgriezīsies pie darba režīmā.
AUTODOC: tikai augstākās kvalitātes motociklu detaļas
Mūsu interneta veikalā jūs varat iegādāties kvalitatīvus motociklu bremžu klučus. Visas AUTODOC katalogā piedāvās preces tiek tirgotas par pieejamām cenām, it īpaši akciju darbības laikā. Veiciet pasūtījumu tiešsaistē vien dažu minūšu laikā un iegādājieties labākās preces jūsu motociklam.