Motociklu detaļas 68 SUZUKI MOTORCYCLES modeļiem
Lūdzu, izvēlieties sava SUZUKI motocikla modeli
Motociklu detaļu katalogs SUZUKI
Japāņu uzņēmums Suzuki Jidosha Kogyo (SJK) ražo Suzuki motociklus kopš 1953. gada. Vēlāk uzņēmuma nosaukums tika nomainīts uz Suzuki Motor Corporation. Līdztekus sporta, bezceļu un ielas motocikliem uzņēmums ražo arī motorollerus, visurgājēju transportlīdzekļus, vieglās automašīnas, piekarināmos motorus un daudzas citas lietas. Ražotnes atrodas 23 pasaules valstīs. Tās ir ASV, Spānija, Japāna, Indija un Ķīna.
Ieskats markas vēsturē
Markas vēsture aizsākās 1909. gadā ar kājminamo steļļu ražošanu. 1937. gadā uzņēmums izlaida vairākas vieglās automašīnas, kas nekad nenokļuva sērijveida ražošanā. Sākoties Otrajam pasaules karam, uzņēmums atsāka steļļu ražošanu, kas veidoja lielāko daļu tās ražojumu pat pēc kara beigām. 1952. gadā uzņēmuma vadītājs Mičio Suzuki ņēma vērā sabiedrības pieprasījumu pēc pieejamiem transporta līdzekļiem un izstrādāja motorizētu velosipēdu Power Free. Gadu vēlāk parādījās vēl viens divu-riteņu transportlīdzeklis Diamond Free; tas bija aprīkots ar divtaktu 60 cm3, 2 ZS dzinēju. Tajā pašā 1953. gadā tas bija pirmais transportlīdzeklis, kas šķērsoja finiša līniju Mount Fuji Hill Climb sacīkstēs un vēlāk sagādāja daudzas uzvaras ar to braucošajiem sportistiem. Piemēram, uzņēmuma komanda sešas reizes saņēma Motocross Grand Prix 500 ražotāju kausu un septiņas reizes guva uzvaras World Road Race Grand Prix 500.
Uzņēmums ir slavens ar daudziem revolucionāriem risinājumiem. Piemēram, 1966. – 1968. gados izlaistais Suzuki motociklu modelis T20 bija aprīkots ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, kas bija neparasti tā laika motocikliem. GT750, kas parādījās 1971. gadā, kļuva par pirmo Japānā ražoto ar šķidrumu dzesēto divu-riteņu transportlīdzekli. 1974. gadā izlaistais RE5 bija pirmais japāņu motocikls, kas aprīkots ar Vankeļa rotordzinēju. Tam bija raksturīgs ļoti zems vibrācijas līmenis pat pie 3’500 apgr./min. GSX-R motocikls, kas tika izlaists 1984. gadā, apvienoja tehnoloģijas, kas tika izmantotas jaudīgāko sacīkšu modeļu ražošanā. Tostarp tam bija alumīnija rāmis, dubultās disku bremzes ar četru virzuļu suportiem, dzinējs ar gaisa un eļļas dzesēšanu.
Populāri modeļi
- SV650;
- GSX-R 600;
- Bandit 400;
- Djebel 200;
- GP 125;
- AX 100;
- Boulevard C50;
- Bandit GSF 1250;
- V-Strom 650.
Suzuki motociklu priekšrocības
- Iespaidīga veiktspēja. Piemēram, Bandit GSF 1250 motocikls paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h uzņem 3,2 sekundēs, savukārt tā maksimālais ātrums ir 225 km/h.
- Lieliska aerodinamika. Piemēram, līdztekus pludlīnijas formas virsbūvei, GSX1300R Hayabusa ir ar patentētu dinamiskās pūtes sistēmu SRAD aprīkots dzinējs, kas ļauj apgādāt cilindrus ar maksimālu gaisa daudzumu.
- Izcils dizains. Tostarp Boulevard motocikliem ir liels skaits 70. gadu stilā veidotu hromētu elementu.
Tehniskās iezīmes
- Uzņēmuma izstrādāti četrtaktu V-veida dzinēji. Cilindri bija piestiprināti 90° leņķī, aprīkoti ar ūdens dzesēšanu un četriem vārstiem uz cilindru (DOHC). Populārais darba tilpums bija 1 l.
- Broad Power System. Nodrošina augstu dzinēja veiktspēju jebkādā apgriezienu diapazonā.
- SCEM (Elektroķīmiskais kompozītmateriāls). Oriģināls pārklājums, kas izgatavots no niķeļa, silikona un karbīdiem. Tas tiek uzklāts uz dzinēja cilindriem, novērš skrāpējumus un uzlabo siltuma pārvadi.
- Clutch Assist System (Sajūga palīgsistēma). Nodrošina vienmērīgu zemāka pārnesuma pārslēgšanu, samazinot atgriezenisko griezes momentu.
- Launch Control. Kontrolē droseļvārsta stāvokli un novērš riteņa izslīdi, pat uzsākot braukšanu uz augstiem apgriezieniem.
AUTODOC: tikai kvalitatīvas motociklu detaļas
Mūsu interneta veikalā jūs varēsiet iegādāties Suzuki motociklu detaļas ar vien dažiem klikšķiem. Kompetentie AUTODOC tehniskie darbinieki ļoti ātri atbildēs uz visiem jūsu jautājumiem. Piegāde tiek veikta visīsākā laikā.
Jaunu SUZUKI MOTORCYCLES motociklu detaļu klāsts





